
Roljo, groot assortiment, lage prijzen, snel en gratis geleverd
Roljio biedt een groot assortiment kwaliteitsproducten aan. Van inrichting van jouw huis of kantoor, tot alles voor jouw huisdieren
BESTELLEN BIJ ROLJO
Hoe kan ik iets bestellen bij Roljo?
Voeg producten toe aan je winkelwagen via de paarse knop 'In winkelwagen'. Als je de bestelling plaatst terwijl je bent ingelogd op Roljo, dan kan je nog sneller bestellen.
Het is ook mogelijk om zonder account te bestellen. In dat geval hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling af te kunnen ronden.
Stappen om te bestellen bij Roljo
Voeg producten toe aan je winkelwagen via de groene knop 'aan winkelwagen toevoegen', of 'nu kopen', afhankelijk van hoe het product bekijkt.
Ga naar de groene winkelwagen in de rechterbovenhoek om je bestelling af te ronden.
Klik op de groene knop'afrekenen'.
Vul je persoonlijke gegevens in
Kies je betaalmethode
Controleer je bestelling.
Betaal je bestelling.
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Op de productpagina vind je een geschatte levertijd.
De levertijd is ook afhankelijk van het soort product dat je hebt besteld. Sommige producten zijn groter of zwaarder dan normaal, waardoor de levering wat langer duurt.
Zodra het product is verzonden, ontvang een automatisch gegenereerde e-mail met een track-en-trace-link en vervoerdersinformatie. De track-en-trace-link leidt je naar de status van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
We willen je bestelling zo snel mogelijk verzenden. Daarom kan je je bestelling alleen annuleren totdat deze verzendklaar is gemaakt. Je kan contact opnemen met onze klantenservice om je bestelling te annuleren.
Let op: het is niet mogelijk om een gedeelte van je bestelling te annuleren.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zodra je betaling voltooid is, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen.
Als de bestelling nog niet is verzonden, kan onze klantenservice je helpen bij het wijzigen van je bestelling.
Is het veilig om te bestellen bij Roljo?
Online producten bestellen is heel veilig. Zodra je met afrekenen begint, kom je in een beveiligde online omgeving.SSL-verbinding. Dat kun je controleren door te zien of er https:// in de adresbalk staat, en niet http://.
Je transactiegegevens worden gecodeerd via een SSL-verbinding. Dit betekent dat gevoelige informatie, zoals je naam en adres, en andere gegevens, zoals je creditcardgegevens, niet door iemand anders gelezen kunnen worden.
Ik kreeg een annuleringsmail terwijl ik niet geannulleerd heb. Hoe kan dat?
We zijn blij dat je je bestelling niet geannuleerd hebt! Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je een annuleringsmail hebt ontvangen.
Het bezorgadres is niet correct. In dat geval ontvang je een e-mail om het adres aan te passen. Als er geen adres is opgegeven, dan wordt de bestelling geannuleerd. Een van de producten die je besteld hebt, is niet op voorraad.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?
Onze excuses, er is iets misgegaan. Het is mogelijk dat onze e-mails in je map met ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Je kan de huidige status van je bestelling bekijken via het vidaXL tracking portal. In je e-mail vind je informatie over het tracking portal.
Als je de e-mail niet in je map met ongewenste e-mail kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice om de trackingstatus op te vragen.
Bij wie bestel ik eigenlijk?
Roljo bestaat sinds 204 en is onderdeel van 2T-Company. Het familiebedrijf 2T-Company heeft meerdere winkels en ondernemingen.
Op de items van LEGO, Playmobil, Cobi en Funko Pop! na, worden al jouw bestellingen geleverd door onze partner VidaXL. Dat noem je dropshipment. Roljo is na een strenge keuring toegelaten als partner van VidaXL. We zijn dus niet een eendagsvlieg, maar een gedegen onderneming met een lange staat van dienst.
Hoe kan ik contact opnemen met Roljo?
Contact opnemen met roljo is simpel. Stuur ons een mail met jouw vraag en we beantwoorden deze zo snel mogelijk.
via mail: info@roljo.nl
ALLES OVER DE BEZORGING VAN JOUW BESTELLING
Is er aan snellere manier om mijn bestelling te ontvangen?
Helaas bieden we geen spoedzending aan
Welke vervoerders gebruiken jullie?
We gebruiken meerdere bekende verzenders en bezorgers. Naar gelang de prijs en grootte van jouw bestelling kiezen we de meest betrouwbare vervoerder
Vervoeren jullie alles gratis?
Jazeker, al jouw bestellingen worden gratis thuisbezorgd
Kan ik mijn bezorging inplannen?
helaas bieden we niet de mogelijkheid om aan te geven op welke dag, of welk tijdstip je jouw bestelling gaat ontvangen
Krijg ik een Track & Trace code?
Jazeker, als jouw bestelling verzonden wordt, dan ontvang je een code waarmee je jouw bestelling tot aan jouw huis kunt volgen
Worden alle items die ik bestel in 1 keer bezorgd?
Nee, dat hoeft niet perse. Als we een item snel kunnen leveren en een ander item niet, dan kan het zij dat jouw bestelling in meerdere geddeeltes wordt uitgeleverd
Leveren jullie ook op zaterdag en zondag?
Weekendleveringen
In het weekend worden bestellingen alleen op zaterdag geleverd.
Avondleveringen
Je bestelling kan ’s avonds worden geleverd, maar dit is afhankelijk van de vervoerder en is geen standaard service.
PRODUCT INFORMATIE, GARANTIE, PRIJZEN
Heb ik garantie als ik iets bestel?
De standaard wettelijke garantie is van toepassing op alle producten die door vidaXL en onze partners worden verkocht. Je hebt recht op een betrouwbaar product dat aan de beschrijving voldoet. Een product is defect als het onvolledig, beschadigd of kapot is, of als het niet goed werkt of niet kan worden gebruikt zoals door de verkoper beschreven is.
Jij als koper hebt de plicht om dit te onderzoeken, wat betekent dat van jou verwacht wordt dat je aan de verkoper vraagt of het product geschikt is voor het beoogde gebruik. Als je een ondeugdelijk product ontvangt, heb je recht op een gratis reparatie of een nieuw product.
Je kunt niet altijd kiezen tussen een gratis reparatie of een nieuw product, omdat vidaXL het recht behoudt om een reparatie aan te bieden. Als een garantieprobleem zich binnen een redelijke termijn voordoet, mits het product voor het beoogde doel gebruikt is, zal vidaXL het probleem voor jou oplossen.
Houd er rekening mee dat schade veroorzaakt door weersomstandigheden niet onder de garantie valt. Er is dan dus geen sprake van schade of een niet functionerend product. Neem contact op met je verzekeringsmaatschappij om dit soort problemen op te lossen.
Neem contact op met onze klantenservice om een garantieclaim in te dienen, als het probleem onder de standaard wettelijke garantie valt. vidaXL zal je probleem oplossen door jou de meest geschikte oplossing te bieden, hetzij door vervangende onderdelen te leveren, een gedeeltelijke terugbetaling te doen of een geheel nieuw product aan te bieden.
Mocht deze oplossing je niet schikken, dan kan het ODR-platform je verder helpen.
Heb je een product gekocht bij een externe verkoper?
Als je bij een van onze verkopers een product gekocht hebt, dan kan je rechtstreeks contact met hem opnemen via het contactformulier in je account.
Omdat je met de externe verkoper een koopovereenkomst gesloten hebt, dient hij je ook te helpen met eventuele verdere vragen.
Neem voor de productspecifieke garantie contact op met de externe verkoper.
De prijs van mijn bestelling is veranderd, krgij ik geld terug?
Omdat we een online bedrijf zijn, veranderen onze prijzen als gevolg van markttrends, voorraad en klantvraag.
Daarom kunnen we prijswijzigingenhelaas niet voorkomen en kunnen we je geen terugbetaling aanbieden als dit gebeurt.
Wat voor soort producten verkopen jullie?
Ons assortiment wordt voortdurend uitgebreid. We hebben producten in verschillende categorieën zoals Huis & Tuin, Meubelen, Sportartikelen, Speelgoed & Spellen en Hardware.
Heeft Roljo alle producten zelf op voorraad?
Op LEGO, PLAYMOBIL, COBI en Funko Pop! na hebben we geen eigen voorraad. Roljo werkt samen met VidaXL. Alle producten die op onze site staan (behalve de producten van de eerder genoemde merken), worden geleverd door onze partner VidaXL.
Ik heb geen handleiding meer, wat nu?
Optie 1
Zodra je het product besteld hebt, is de handleiding beschikbaar via 'Mijn account' wanneer je ingelogd bent op je vidaXL account.
Heb je zonder account een bestelling geplaatst?
Neem contact op met onze klantenservice om de trackingstatus op te vragen.
Optie 2
Mocht je geen producthandleiding hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
RETOURNEREN
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Naast je wettelijke herroepingsrecht biedt vidaXL consumenten de mogelijkheid om bijna alle producten binnen 30 dagen na ontvangst zelf en in de meeste gevallen gratis te retourneren (zie onderstaande tabel). Om hiervoor in aanmerking te komen dien je gebruik te maken van de XLservice en dien je akkoord te gaan met voorwaarden van de XLservice.
Wil je liever gebruik maken van het wettelijke herroepingsrecht voor producten die verkocht zijn door vidaXL? Geen probleem, meer informatie over wettelijke herroepingsrecht en het modelformulier vind je onder ‘Wettelijk herroepingsrecht’ in onderstaande tabel.
Wanneer krijg ik mijn retourbetaling?
De terugbetaling, na een herroeping of annulering zal nadat wij de retourzending hebben ontvangen, binnen14 dagenworden gestort.
Krijg ik al mijn geld terug?
Om een volledige terugbetaling te ontvangen, is het belangrijk om je product in de originele staat te retourneren. Dit betekent dat je het product mag bekijken maar niet mag gebruiken (het is bijvoorbeeld niet mogelijk om met een pan te koken en hem vervolgens terug te sturen en volledige terugbetaling te krijgen).
De retourzending is gratis als je gebruikt maakt van onze retourprocedure en dien je akkoord te gaan met de voorwaarden van de XLservice van vidaXL.
Als je ervoor kiest het product via een andere koerier te retourneren, dan zijn die kosten voor jouw eigen rekening.