HERROEPINGSBELEID
6. Wat gebeurt er als ik van gedachten verander en spijt heb van mijn bestelling?
Herroepingsrecht
6.1 Kan ik van gedachten veranderen?
Ja, je kunt van gedachten veranderen en de overeenkomst binnen 14 dagen herroepen. Voor de voorwaarden voor het gebruik maken van het herroepingsrecht; lees de voorwaarden voor het herroepingsrecht in het katern onder aan deze pagina. Door het plaatsen van een bestelling geef je aan akkoord te gaan met de voorwaarden die wij stellen aan het herroepen van de overeenkomst.
7.1 Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
We zijn wettelijk verplicht om een product te leveren dat conform de overeenkomst is. Niets in deze voorwaarden kunnen ons van deze verplichting ontslaan. Als je om welke reden dan ook niet geheel tevreden bent met een bestelling, neem contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice probeert samen met jou de beste oplossing te vinden om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met jouw bestelling en jouw aankoop in deze webwinkel winkel. Ons telefoonnummer is niet gratis, dus wanneer je ons telefoonnummer belt via een mobiele telefoon, kan jouw mobiele provider kosten in rekening brengen.
Stuur ons een e-mail: klik hier
7.2 Ik heb een defect of beschadigd speelgoed of onderdeel gevonden, wat nu?
Mocht je een defect of beschadigd speelgoed of defecte of beschadigde onderdelen in jouw bestelling aantreffen, vervangen LEGO, PLAYMOBIL en COBI deze kosteloos, of vergoeden zij de kosten ervan. Dergelijke gevallen worden door LEGO, PLAYMOBIL en COBI afgehandeld in overeenstemming met de wetgeving inzake consumentenbescherming.
Bewaar defecte of beschadigde items totdat je jouw vervanging hebt ontvangen. Dit is belangrijk omdat LEGO, PLAYMOBIL of COBI je kunnen vragen om de items ter inspectie naar hun afdeling voor kwaliteitscontrole te sturen, zij willen er immers voor zorgen dat het probleem zich niet nogmaals voordoet. Als LEGO, PLAYMOBIL of COBI je vraagt om een item naar hen te verzenden, betalen zij de verzendkosten, ofwel vooraf ofwel zodra je hen hebt voorzien van een factuur van de verzendkosten. Dit hangt af van de omstandigheden.
Mocht je het item vanwege schade terug willen sturen naar ons dien je dat maximaal 5 dagen na ontvangst aan ons te melden. Dit in verband met onze claim naar de transporteur.